RECENZJA: Fotozeszyt - Saal Digital

Jeżeli powiem Wam, że marzeniem każdego fotografa jest portfolio, które może trzymać we własnej ręce - zgodzicie się ze mną? Osobiście uważam, że jest to wielki przełom w karierze, dlatego dziś powiem Wam nieco więcej na temat fotozeszytu od Saal Digital, który jest moim pierwszym, fizycznym portfolio.


Czego oczekiwałem od  papierowej wersji przedstawiającej moją twórczość?

Przede wszystkim stawiałem na jakość. Była dla mnie najważniejsza. Na tym samym poziomie wymagań pozwoliłem postawić sobie odwzorowanie kolorów oraz dokładność szczegółów na ciemniejszych zdjęciach. Czy firmie się udało? Cóż, nie mam nic do zarzucenia - jakość wykonania jest naprawdę profesjonalna!



Czy korzystanie z usług firmy ma jeszcze inne zalety?

Oczywiście!
Pozwolę sobie wymienić pozostałe zalety w punktach:

🖥APLIKACJA

Pomimo faktu, że była to pierwsza moja przygoda (a z pewnością nie ostatnia) z utworzeniem własnego fotozeszytu - nie miałem żadnego problemu ze złożeniem zamówienia. Pracę nad projektem książki umożliwiła mi oficjalna aplikacja Saal Digital - "Saal Design", pozwalająca na wybór ilości stron naszego portfolio, rozmieszczeniem naszych zdjęć, dodaniem tekstu oraz bardzo szybką edycją! Aplikacja dostępna jest zarówno na system Mac, jak i Windows. Oprócz tego aplikacja zawiera cennik, a będąc niezdecydowanym - możemy spokojnie zapisać nasz projekt i powrócić do niego po kolejnej sesji!

📬REALIZACJA ZAMÓWIENIA


Fotozeszyt był doskonałym prezentem na dzień dziecka! W moich rękach miałem go już 2 Czerwca (świętowałem oczywiście dłużej), składając zamówienie 30 Maja! Firma korzysta z usług DHL, dlatego też dostawa była EKSPRESOWA! Po złożeniu zamówienia otrzymujemy powiadomienie/maila/smsa z kodem do trackingu.

📚JAKOŚĆ 

Pierwszy kontakt z fotozeszytem pozwala nam poczuć, że mamy kontakt z bardzo profesjonalną jakością. Przeźroczyste okładki pozwalają na ochronę tych najcenniejszych dla nas stron, a wszystkie strony połączone są łączeniem spiralnym, które swoją drogą wygląda świetnie oraz pozwala nam na całkowite obroty stron!


Jeżeli wciąż stoisz przed utworzeniem własnego portfolio w postaci fotozeszytu - śmiało skontaktuj się z nami za pomocą naszego adresu e-mail: pvprvk@gmail.com lub poprzez Facebook'a: PVPRVK.
Ja powierzyłem swoje prace firmie Saal Digital i z pewnością nie żałuję czegokolwiek! 😊
P.S. Nie zapomnijcie:



Serdeczne podziękowania dla:





Obsługiwane przez usługę Blogger.