WINTER WONDERLAND

Nigdy nie lubiłem zimy. Być może ze względu na to, że zawsze jest to pora, która kojarzy mi się jedynie z ubieraniem się "na cebulkę" oraz marznięciem bez względu na to, ile ta "cebulka" ma warstw. Aczkolwiek byłem w błędzie. Do tej pory patrzyłem na zimę tylko jako na wszechobecny mróz oraz kolejne warstwy śniegu spadające na mój nos. W tym roku popatrzyłem na zimę zupełnie inaczej - bo nie przez moje oczy, a w zasadzie przez oko. Przez oko mojego obiektywu, który nazywamy obiektywem.
Zima jest piękną porą roku, która oczywiście wymaga od nas wielu poświęceń oraz zaangażowania w ujęcia. (Jednakże jeśli to zaangażowanie pojawia się u Was bez względu na porę roku - nie powinniście napotkać żadnych problemów 😅) Z okazji mojego polubienia zimy chciałbym, a w zasadzie chcielibyśmy przedstawić Wam zdjęcia, które wykonaliśmy podczas spaceru po rzeszowskim Parku Jedności Polonii z Macierzą. Miłego oglądania!

Miejsce wykonania:  Park Jedności Polonii z Macierzą w Rzeszowie Sprzęt: Aparat:     Nikon D7100
                    Obiektyw: Nikkor 18-55

(Osobista uwaga - choć zima jest porą piękną, dużo przyjemniejsze byłoby fotografowanie śniegu w cieplejszych porach ☺️)




















Obsługiwane przez usługę Blogger.